Marketing Technology

Marketing en sales worden alwetend dankzij kunstmatige intelligentie

Redactie | 23 juli 2017, 9:00

Einstein van Salesforce vist de diamantjes uit een slordige hoop data, ook uit beeldmateriaal.

door Alex Kunst Ooit een vraag gesteld aan een foto en nog antwoord gekregen ook? Tijdens een Salesforce-demo eerder dit jaar, typte een medewerker de vraag “wat draag je op je hoofd” in op een scherm waarop  een foto van een mountainbiker werd getoond. “Een helm” antwoordde het scherm. Antwoord op ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Einstein Salesforce

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers