Merk & Strategie

Van koffiezetapparaat naar e-voucher voor belevenissen

Rob Beemster, redactie | 21 juni 2017, 13:52

Stuurden aanbieders van loyaliteitsprogramma’s nog niet zo heel lang geleden complete catalogi, inmiddels is de smartphone het ultieme loyalty device.

Meer dan tachtig jaar geleden introduceerde Douwe Egberts waardepunten op de pakken koffie. En hoewel je nog steeds Douwe Egberts-punten kunt knippen, is het sparen, besteden en zelfs verzilveren van punten anno 2017 vooral een digitale aangelegenheid. De explosieve groei van het smartphonegebruik e...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Loyalty Mobile

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers