Media

Ingrid van der Chijs: 'Seriously Good is zowel mediamerk als lifestylemerk'

Maarten Hafkamp, redactie | 19 juli 2017, 10:10

Ingrid van der Chijs introduceert het nieuw platform Seriously Good, een online magazine en een conceptstore in één, met duurzaamheid als USP.

Het bestaat nog niet, een combinatie van een online magazine en een conceptstore met duurzaamheid als USP. Ingrid van der Chijs: ‘Ik heb vaker de vraag gekregen of seriouslygood.com een mediamerk of een lifestylemerk is. Het is het echt allebei. Dat is ook de toekomst. Ik denk dat er over tien jaar ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs