Media

Kijktijd doelgroep 20-49 verder onder druk in tweede kwartaal

Maarten Hafkamp, redactie | 11 juli 2017, 17:12

De grootste daling in kijktijd is er onder de 13-19-jarigen.

In het tweede kwartaal van dit jaar zet de dalende kijktijdtrend in lineaire tv zich door. Volgens cijfers van GroupM was de daling van de kijktijd in de voor adverteerders belangrijkste doelgroep 20-49 8 procent ten opzichte van 2016 (tijdvak 18-24 uur). Omdat dit een evenementenjaar was (het EK vo...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Kijktijd Tv Groupm

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs