Marketing Technology

SMM #7: PR grootste stijger bij inzet social media

Rob Beemster, redactie | 9 oktober 2014, 17:20

ING staat weer bovenaan in ranglijst meest sociale merken, Coolblue en WNF maken sprong.

Voor het zevende jaar op rij werd zojuist de Social Media Monitor (SMM) bekend gemaakt. In dit onderzoek wordt gekeken naar de social media inzet van merken. Top 3Dit jaar wordt de lijst aangevoerd door de nummer twee van vorig jaar: ING. ING is al jaren terug te vinden in de top van de SMM en dat i...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items SMM7 Social Embassy Ing

Meer in channel Marketing Technology

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs